Tingimused

ÜLDTINGIMUSED

Tingimused on A&A Spamarket OÜ (müüja) ja A&A Spamarket OÜ kliendi (Ostja) vahel. Müüjal on õigus muuta veebisaidil mis tahes teabe ja hindade muudatusi ilma ette teatamata. Müüjal on õigus muuta tingimusi ette teatamata. Kauba ostmine kinnitab Ostja, et ta nõustub tingimustega.


Veebipoe SPAMARKET.EE (edaspidi veebipood) omanik on A&A Spamarket OÜ (registrikood 11945353), asukohaga Roosi tee 8-9, Viimsi, Harjumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnateave

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Veebipoe Spamarket.ee (edaspidi Veebipood) omanik on A&A Spamarket OÜ (11945353) asukohaga Roosi tee 8-9, Viimsi, Harjumaa, Estonia. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. (registrikood ), Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kaubakättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Saatmine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse saamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. (Sõltuvalt tootest ei pruugi ostjal olla taganemisõigust; sellisel juhul tuleb loetleda vastavad tooted ja teenused ning nad peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud tingimustele.) Taganemisõigust ei kohaldata, kui ostja on juriidiline isik. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te tellitud kaupa kasutada muul viisil kui see, mis on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks samamoodi, nagu teil oleks lubatud kaupa tegelikus kaupluses testida. Kui kaupa on kasutatud muul eesmärgil kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks või kui on märke kauba kasutamisest või kulumisest, on veebipoel õigus vähendada tagastatud summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks peate esitama taganemisavalduse (mille vormi leiab siit: taganemisavaldus) e-posti aadressile info@spamarket.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode). Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba vedajale üle eespool nimetatud tähtaja jooksul. Tagastatud kauba vastuvõtmisel tagastab veebipood ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed. E-poel on õigus keelduda tagasimakse tegemisest kuni tagastatava kauba saamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi toodete tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on selgelt valinud teistsuguse saadetisevormi kui e-poe pakutav odavaim tavaline saadetisevorm, ei ole pood kohustatud hüvitama tavapärasest saatmismaksumusest suuremaid kulusid. Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba märgitud hind e-poes on oluliselt madalam kui kauba turuhind vea tõttu.

Defektne kaup

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest või puuduste eest, mis olid tarne ajal juba olemas ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba ostjale üleandmisest. Kohaletoimetamise esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et defekt oli kohaletoimetamise ajal. Veebipoe kohustus on tõestada vastupidist. Ostjal on õigus kahe kuu jooksul pärast puuduse ilmnemist pöörduda veebipoe poole, saates e-posti aadressile info@spamarket.ee või helistades numbrile +372 5221000. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba kohaletoimetamist. ostja. Kui veebipoest ostetud kaubal on defekte, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood defektsed kaubad. Kui kaupa ei saa parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed. Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete otseturustamine ja töötlemine

Veebipood kasutab tellimuse töötlemiseks ja ostjale kauba saatmiseks ainult ostja sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress ja pangaandmed). Veebipood edastab transporditeenuse pakkujale isikuandmed kauba kohaletoimetamiseks. Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult siis, kui ostja on avaldanud soovi neid saada, sisestades veebisaidil oma e-posti aadressi ja märkides soovi saada otsepostitust. Ostjal on igal ajal võimalik oma e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest loobuda, teatades sellest meile e-posti teel või järgides pakkumist sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kõik ostja kaebused veebipoe kohta tuleb saata e-posti aadressile info@spamaret.ee või esitada telefonil +372 5221000. Kui ostjal ja veebipoel pole võimalik vaidlust kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjon. Menetlusreeglid saate üle vaadata ja kaebuse esitada siin. Tarbijavaidluste komisjon on pädev lahendama ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjoni poolt on ostjale tasuta. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.